Sikkens Rezisto | Win een Pizzarette
Bij aankoop van minimaal 2 liter Sikkens Rezisto lakverf en/of muurverf. Bekijk de actievoorwaarden onderaan de pagina
[FAQ]
Actievoorwaarden
[TITLE]
Wat is de actieperiode?
[ANSWER]
De actie duurt van maandag 7 oktober tot en met vrijdag 22 november 2024.
[ITEM]
Wanneer maak ik kans om te winnen?
[ANSWER]
Na ontvangst van je bestelling kun je binnen 30 dagen van je koop afzien. Dit is de zogeheten afkoelingsperiode. Wil je een product retourneren? Doe dan het volgende:
- Controleer of het product compleet, ongebruikt en niet beschadigd is.
- Voldoet de bestelling aan de retourvoorwaarden.
- Stuur het product bij voorkeur onder vermelding van het factuurnummer en een ingevuld retourformulier aan ons terug. Het retourformulier kun je hier downloaden en op je computer invullen, opslaan en doormailen.
Let op
Bescherm de artikelen voor een retourzending tegen eventuele schade en breuk. Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.
- Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten van de order) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat je aangetoond hebt deze te hebben opgestuurd. Eventuele eigen gemaakte kosten voor het terugzenden van de retourzending nemen wij niet voor onze rekening.
[ITEM]
Wat is jullie retouradres?
[ANSWER]
Decoprof Retour
Noordenweg 69
2984 AG Ridderkerk
[ITEM]
Waar vind ik het retourformulier?
[ANSWER]
Het retourformulier vind je hier →
[ITEM]
Wat is jullie herroepingsrecht?
[ANSWER]
Hier vind je ons herroepingsrecht →
[ITEM]
Ik heb mijn geld nog niet terugontvangen, wanneer krijg ik dit?
[ANSWER]
Wij doen ons best om het geld zo spoedig mogelijk terug te storten op de rekening waarmee de bestelling is geplaatst. Dit zal uiterlijk 14 dagen duren. Is het al langer geleden? Neem dan even contact op met onze klantenservice. Je kunt contact opnemen door een mailtje te sturen naar [email protected]. Spreek je ons liever persoonlijk? Je kunt ons bellen op: 085 - 303 7813.
[CAT]
Verzenden en afhalen
[TITLE]
Wie bezorgt mijn producten?
[ANSWER]
Wij maken gebruik van PostNL voor het gros van onze pakketten. Grote bestellingen worden af en toe op een pallet bezorgd met onze eigen bezorgdienst, hierover word je van tevoren ingelicht.
[ITEM]
Hoe snel wordt mijn pakket bezorgd?
[ANSWER]
Producten welke op werkdagen voor 21:00 besteld zijn, worden dezelfde dag nog meegegeven aan PostNL. PostNL heeft een levergarantie van 97%.
[ITEM]
Wat zijn de bezorgkosten?
[ANSWER]
Bij ons profiteer je van gratis verzending boven de 50 euro. Onder de 50 euro betaal je 4,95 verzendkosten.
[ITEM]
Hoe laat wordt mijn pakket bezorgd?
[ANSWER]
De verwachte levertijd kan je vinden door de Track&Trace-code in te vullen op www.postnl.nl.
[ITEM]
Wat is de status van mijn bestelling?
[ANSWER]
Ben je benieuwd naar de status van jouw bestelling, dan kun je dit eenvoudig checken in je account op de webshop. Heb je geen account aangemaakt? Geen probleem, stuur dan een mailtje naar [email protected]en je ontvangt de status van jouw bestelling in je mailbox.
[ITEM]
Hoe werkt afhalen in een van jullie winkels?
[ANSWER]
Kies je ervoor om een bestelling af te halen in een van onze winkels? Dan krijg je van ons een bericht zodra deze klaar is om opgehaald te worden. Heb je nog geen bericht ontvangen dan staat de bestelling nog niet klaar. Soms kan hier een dag overheen gaan i.v.m. het laten bezorgen van de door jou gekozen producten in de winkel. Hier vind je de contactgegevens van onze winkels →
[ITEM]
Ik ben niet thuis tijdens de bezorging van mijn pakket, wat nu?
[ANSWER]
Niet thuis? Geen probleem. In de meeste gevallen word je pakket afgegeven bij de buren of bij het dichtstbijzijnde PostNL-punt. Meer informatie over je pakket vind je door de Track&Trace-code in te vullen op www.postnl.nl.
[ITEM]
Er ontbreekt een artikel bij bezorgen, wat nu?
[ANSWER]
Dat is natuurlijk erg vervelend. Wij doen er alles aan om zo zorgvuldig mogelijk te werk te gaan. Neem contact met ons op, we helpen je graag om dit op te lossen. Je kunt contact opnemen door een mailtje te sturen naar [email protected]. Spreek je ons liever persoonlijk? Je kunt ons bellen op: 085 - 303 7813.
[ITEM]
Een artikel is verkeerd/beschadigd geleverd, wat nu?
[ANSWER]
Zonde… Wij pakken de pakketten met de grootste zorgvuldigheid in. Neem contact met ons op zodat wij het probleem voor jou kunnen oplossen. Je kunt contact opnemen door een mailtje te sturen naar [email protected]. Spreek je ons liever persoonlijk? Je kunt ons bellen op: 085 - 303 7813.
[ITEM]
In welke landen bezorgen jullie?
[ANSWER]
Wij bezorgen in Nederland, België en Duitsland.
Tip van de schilder | Zijdeglans lakverf | Binnen | Kwaliteit prof. | Krasvast | Huidvetb.
Matte lakverf | Binnen | Kwaliteit prof. | Kras- en stootvast | Huidvetbestendig
Tip voor keuken en eetkamer | Matte binnen muurverf | Kwaliteit prof. | Zeer schrobvast
Grond- en voorlak | Binnen | Kwaliteit prof. | Hout, hard PVC en andere kunststoffen
Hoogglans lakverf | Binnen | Kwaliteit prof. | Kras- en stootvast | Huidvetbestendig
Halfglans lakverf | Binnen | Kwaliteit prof. | Kras- en stootvast | Huidvetbestendig
- Op werkdagen voor 21:00 besteld, vandaag verzonden
- Klanten geven Decoprof een 9,3
- Meer dan 115 jaar kennis en ervaring
Extreem beschermende matte muurverf | Binnen | Voorkomt strepen en vegen | Kwaliteit prof.
Zijdeglans verspuitbare lakverf | Binnen | Kwaliteit prof. | Krasvast | Huidvetbestendig
Overige categorieën in Sikkens Rezisto
Actievoorwaarden
Wat is de actieperiode?
De actie duurt van maandag 7 oktober tot en met vrijdag 22 november 2024.
Wanneer maak ik kans om te winnen?
Na ontvangst van je bestelling kun je binnen 30 dagen van je koop afzien. Dit is de zogeheten afkoelingsperiode. Wil je een product retourneren? Doe dan het volgende:
- Controleer of het product compleet, ongebruikt en niet beschadigd is.
- Voldoet de bestelling aan de retourvoorwaarden.
- Stuur het product bij voorkeur onder vermelding van het factuurnummer en een ingevuld retourformulier aan ons terug. Het retourformulier kun je hier downloaden en op je computer invullen, opslaan en doormailen.
Let op
Bescherm de artikelen voor een retourzending tegen eventuele schade en breuk. Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.
- Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten van de order) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat je aangetoond hebt deze te hebben opgestuurd. Eventuele eigen gemaakte kosten voor het terugzenden van de retourzending nemen wij niet voor onze rekening.
Wat is jullie retouradres?
Decoprof Retour
Noordenweg 69
2984 AG Ridderkerk
Waar vind ik het retourformulier?
Wat is jullie herroepingsrecht?
Ik heb mijn geld nog niet terugontvangen, wanneer krijg ik dit?
Wij doen ons best om het geld zo spoedig mogelijk terug te storten op de rekening waarmee de bestelling is geplaatst. Dit zal uiterlijk 14 dagen duren. Is het al langer geleden? Neem dan even contact op met onze klantenservice. Je kunt contact opnemen door een mailtje te sturen naar [email protected]. Spreek je ons liever persoonlijk? Je kunt ons bellen op: 085 - 303 7813.
Verzenden en afhalen
Wie bezorgt mijn producten?
Wij maken gebruik van PostNL voor het gros van onze pakketten. Grote bestellingen worden af en toe op een pallet bezorgd met onze eigen bezorgdienst, hierover word je van tevoren ingelicht.
Hoe snel wordt mijn pakket bezorgd?
Producten welke op werkdagen voor 21:00 besteld zijn, worden dezelfde dag nog meegegeven aan PostNL. PostNL heeft een levergarantie van 97%.
Wat zijn de bezorgkosten?
Bij ons profiteer je van gratis verzending boven de 50 euro. Onder de 50 euro betaal je 4,95 verzendkosten.
Hoe laat wordt mijn pakket bezorgd?
De verwachte levertijd kan je vinden door de Track&Trace-code in te vullen op www.postnl.nl.
Wat is de status van mijn bestelling?
Ben je benieuwd naar de status van jouw bestelling, dan kun je dit eenvoudig checken in je account op de webshop. Heb je geen account aangemaakt? Geen probleem, stuur dan een mailtje naar [email protected]en je ontvangt de status van jouw bestelling in je mailbox.
Hoe werkt afhalen in een van jullie winkels?
Kies je ervoor om een bestelling af te halen in een van onze winkels? Dan krijg je van ons een bericht zodra deze klaar is om opgehaald te worden. Heb je nog geen bericht ontvangen dan staat de bestelling nog niet klaar. Soms kan hier een dag overheen gaan i.v.m. het laten bezorgen van de door jou gekozen producten in de winkel. Hier vind je de contactgegevens van onze winkels →
Ik ben niet thuis tijdens de bezorging van mijn pakket, wat nu?
Niet thuis? Geen probleem. In de meeste gevallen word je pakket afgegeven bij de buren of bij het dichtstbijzijnde PostNL-punt. Meer informatie over je pakket vind je door de Track&Trace-code in te vullen op www.postnl.nl.
Er ontbreekt een artikel bij bezorgen, wat nu?
Dat is natuurlijk erg vervelend. Wij doen er alles aan om zo zorgvuldig mogelijk te werk te gaan. Neem contact met ons op, we helpen je graag om dit op te lossen. Je kunt contact opnemen door een mailtje te sturen naar [email protected]. Spreek je ons liever persoonlijk? Je kunt ons bellen op: 085 - 303 7813.
Een artikel is verkeerd/beschadigd geleverd, wat nu?
Zonde… Wij pakken de pakketten met de grootste zorgvuldigheid in. Neem contact met ons op zodat wij het probleem voor jou kunnen oplossen. Je kunt contact opnemen door een mailtje te sturen naar [email protected]. Spreek je ons liever persoonlijk? Je kunt ons bellen op: 085 - 303 7813.
In welke landen bezorgen jullie?
Wij bezorgen in Nederland, België en Duitsland.